Sunday, November 7, 2010

nOvember rain~~~perasaan lps jwb paper kinesiologi

its nOvember everyOne!!!!winter winter winter...silap2....ujan ujan ujan!!!!sejuk.....nek beku dah...(bajet mcm dOk ngra yg snOwy plak).....ujan2 mcm ni rase sayu la plak...sejuk...beku...bukan beku luaran je...ati pOn nek beku dah~~~~
ujan bukan stkt kt lua je....kt dlm bilik aku ni ujan jgk....wlupOn x brpe nk lebat...tp ujan rintik2 yg x reda2....sumenye gara2 perkara yg tlah berlaku 3 lbh krg 3 minggu lps.....

kekadang kite rse kwn yg kite kenal neh dah faham kite....kenal kite...kite rase yg kite pOn dah kenal n faham die...tp, kkdg sume yg kite rase tu tipu je....manusia neh mudah berubah, termasuklah diri kita sendiri.....
ap yg berlaku 3 minggu lps btOl2 wat aku sedar yg dlm dunia ni mmg ssh sgt (lg ssh dr jwb exam) nk carik member/kawan/teman yg btOl2 baek n serasi ngan kite....kkdg jgk member yg kite dah kawan tu sbnrnye bkn yg btOl2 serasi ngan kite....bg aku,sume kwn2 aku yg aku serasi ke atau x serasi atau serasi ckit2,kOrg mmg ad tempat dlm ati aku....tp once ati aku tersentuh,,maaflah~~~~ambik mase nk ok  blk...aku hrp aku blh senyOm depan kOrg lps ap yg berlaku,aku try nk baiki keadaan,tp ssh lah...
mgkn perkara yg berlaku 3 mggu lps aku yg punce...aku ngaku mmg aku ni sebOk je busybOdy nk tanye2 psl kamu,sbb aku igt kite kwn,so bley kOngsi2 cerita...tp aku slh...aku mmg gile2 terase ngan care kamu jwb pertanyaan aku,smpi aku rse mcm aku ni Org bOdoh n x tau malu sebOk2 pg tanye hal kamu..aku x sangke kamu akan jwb pertanyaan aku dgn gaye yg klu aku jwb mcm tu tym kamu tanye mmg kamu pOn kOmpem terase gile2 ngan aku....aku simpan dlm ati je...sbb aku x mOh wat kamu rse bersalah...tp rsenye kamu x sedar kOt yg aku trse ngan kamu...aku ni mmg cpt terasa...nmpk gaye nye aku kne keringkan ati aku spy aku jd ati kkering...nnt2 klu aku tanye kamu jwb dgn care 3 mggu lps,x de la aku terasa sgt~~~
semakin hari aku rse mkn jaOh....aku pOn rase yg kite ni x patOt jd kawan..aku x sesuai kwn ngan kamu...kamu Org ebat,pandai n cantek....gare2 kjdian 3 mggu lps,aku rse awkward gile berdiri dlm klngan kamu n kwn2 kamu...i'm nObOdy.....mmg aku marah n terase gile2 ngan kamu...tp aku ttp anggap kamu sbgai kawan baek n bestfriend aku...seyes,aku da adapt dah dan x bley ubah pndgn aku....
aku mintak maaf zahir dan batin kt kamu sbb x dpt trOs trg ngan kamu face tO face...hakikatnye,still ad saki baki perasaan terasa psl kejadian 3 mggu lps ....aku hrp2 sgt kamu bace pOst ni....

................................................................................................................................


akhirnye terluah jgk perasan yg aku pendam neh....hhuuhhhuuhhhh.best jgk blOgging neh...x dpt ckp face tO face,tulis kt belOg....lega~~~~

0 comments: