Wednesday, November 10, 2010

nOvember rain....lps jwb paper biOmechanics

 rase berilmu jwb paper td (sha et. al. 2010)hahahahahaa~~~sah2 yg kua tu soklan test h tu....tu yg laju je tules....dah le soklan mcq ciput je....'mencabar' btOl!!!!sume Org muke bhgie je kua dwn exam....muke lega..x tau lah lega sbb dpt jwb ke ataupOn lega dpt kua dr dewan yg sejOk sgt..ataupOn lega sbb paper biOmechs da lps...tp jwpn yg dijawab tu....ntah lah ye....

acap: bosan aku jwb paper ni weyh....soklan die jwpn same je....(kOmen acap lps abes exam)

mmg btOl2 bOsan pOn...3jam dOk dlm dewan yg sejOk gilOs~~~nk pengsan kesejukan aku...Otak jem....beku....x bley function dah.....(gile hyperbOla neh)

regarding pOst yg 3 hr lps....hahahaha....nk sambOng lg x???jwpn aku---x mOh aku....so,setart hr ni dan hr strOsnye.....belog ni aku nk tules mende yg happy je...malas aku nk amek tau psl Org len dah....pdhal Org len tu pOn bknnye kisah pOn psl aku (terase diri ini sggh bzbOdy).....

sesungguhnya...kejadian itu btOl2 tlh membuka mata n ati aku (cewaahhhh--ayat nOvel)....bak kate tqah---ad hikmah disebalik kejadian.... klu fkr dr sudut pOsitifnye---aku sggh bertuah sbb ad pengalaman dah berdepan ngan keadaan yg mcm tu...sO len kali bley amek precaution b4 berlaku lg perkara2 mcm tu~~~~

kpd insan yg berkenaan---watch Out...what gOes arOund cOmes arOund (bunyik mcm geram je kan)....dan kpd insan yg berada disisi sy tym sy sedih lately neh---sayang kOrg!!!!
mOmmy!!!!~~~rinduuuu...
bapak ku~~~~
kawan2 n adek maness sy~~~

maybe ap yg berlaku kt aku ni blsn sbb aku penah wat kt Org len...ye lah---spt yg diatas,what gOes arOund cOmes arOund....sO aku pOn nk mntk maaf zahir dan batin---ikhlas dr hati 
..............................................................................................................
mOral of the stOry: better berhati hati dgn agen2 penyebab saket ati disekeliling anda....aktifkan mekanisme ati kering utk menepis serangan2 yg mendatang!!!!jgn smpi pisang berbuah 2 kali wOkeyh~~~~~

0 comments: